ARBETE.
Projekt.
Kolla in mitt Instagramflöde.
Här visas ett urval av företag där jag har hjälpt till att stärka deras varumärke och få dem med att synas bättre online.
ERFARENHET.
Business Development
e-Commerce.
01.CRM.
CRM står för Customer Relationship Marketing och handlar inte bara om att skapa starka kundrelationer och nöjda kunder men även för att effektivisera säljarens dagliga arbete och hjälper dem att ligga i framkant.
02. KUND TILLVÄXTSTARTEGI.
TILLVÄXTSTRATEGI är en datadriven metodik som kontinuerligt testar och optimerar olika strategier och taktiker över hela kundresan för att maximera konverteringar, intäkter och kundlojalitet.
03. CUSTOMER SUCCESS STRATEGI.
CUSTOMER SUCCESS anpassar sig utefter varje kunds behov för att kunna ge dig som kund en så bra upplevelse av tjänsten som möjligt, så att kunden vill förnya sitt avtal med företaget..
Kundupplevelse är ett begrepp som används för att beskriva en kunds totala upplevelse av ett företag genom hela deras gemensamma affärsrelation. Ofta används den engelska termen ”customer experience”, eller förkortningen CX.
KUNSKAP.
Resultatdrivande Marknadföring
Nyckelprioriteringar
Tekniska kompetenser
FÖRSTÅ KUNDERNAS BEHOV & BETEENDE.
Att det är viktigt att förstå kundbehov och kundbeteende känner vi alla till. De senaste åren har vi lärt oss att det kallas User Experience och förkortas UX. Det de flesta av oss behöver bli bättre på är hur vi kan analysera kundbeteendet och hur vi omsätter kundinsikterna i praktiken.
Experience design, teknisk utveckling, marknad och strategi. Allt under ett och samma tak. Driver tillväxt med engagerande innehåll och kampanjer.
KUNDER.
Louise Hedegärd – Marketing Manager Klarna
“Wouter is a really talented, ambitious, inspring and creative digital specialist who I had the pleasure to work with at Carlsberg. E-commerce strategy, website development, digital transformation, online sales & marketing campaigns are some of Wouters’ competences & skills. He made a great impact leading the digital team at Carlsberg and took both a lot of initiatives & responsibility. Wouter is an engaging, helpful & kind colleague and always fun to work with. ”
MAGNUS ALBERTSSON – Head of National Sales Carlsberg Sverige
“Wouter and myself has worked together during 2020 when Wouter managed the Online team and heading Carlsberg Sweden e-commerce development! During the period Wouter had a temp assignment and mission was to lead the team and share his experience! With his strong skills in digital marketing and user experience he has accelerated the digital transformation i Carlsberg Sweden which can now be adapted into daily operations. I would recommend to hire Wouter for any e-commerce or e-marketing initiatives where content and user experience are of high value.”
ROGER BLOMQVIST – Head of Sales Bang & Olufsen
“I want to give Wouter my best recommendations as AD for any project to strengthen digital presense. He posesses strong cutting edge in digital communication and has a good sense of art and design resulting in attracitve web pages with strong potential to grow your business. Recently we had a good copperation when he helped one of Bang & Olufsens Service Centers in Sweden with their graphical profile following the overall guidelines from Bang & Olufsen.”
JOHN HERMANS – Key Account Manager Mitsui Tokyo Inc.
“I have come to know Wouter as a very proficient, reliable and positive minded colleague during our time at MCM Foods part of Mitsui Tokeyo Inc. His ability to source out new marketing possibilities combined with his strong and efficient approach to solve complex business issues with regard to logistics, marketing , private branding and customer satisfaction within a volatile exchange rate market is remarkable. His helicopter view on business, possibilities and his pursuit for the best approach and solution makes him stand out”